motororcycleys diarree - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van Dim - WaarBenJij.nu motororcycleys diarree - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van Dim - WaarBenJij.nu

motororcycleys diarree

Door: dim

Blijf op de hoogte en volg Dim

15 Januari 2009 | Nieuw Zeeland, Wellington

Ik verlaat Wanaka, het is een suffige buitenwijk, maar wel met waanzinnig uitzicht over het meer, (Lake Wanaka). Een meer hier is net iets anders dan de Nieuwkoopse plassen, vol;gens mij past de provincie Zuid- Holland een een gemidsdels meer hier. De Kiwis (De NZ landers noemen zichzelf Kiwis, dus wij mogen dat ook)zwemmen daar graag in, ik heb het geprobeerd, zooooo koud, maaar meestal gooien ze er een speedboot of jetski op. Om de andere auto heeft dan ook een speedboot aan de trekhaak.
M

• 15 Januari 2009 - 09:54

Hélène:

Ha Dim

Mooi verhaal weer. Doet me denken aan de tocht van Hans en mij door Zwitserland, waar we ook zo dichtbij de Gletschers reden met de motor. Indrukwekkend! Een licht gevoel van heimwee wanneer je dat alles in je 1-tje beleefd, kan ik me levendig voorstellen... ciao X

• 15 Januari 2009 - 11:17

Dre:

He ouwe,

Ik herinner me de aanvallen van de sandflies als er iets vervelend is zijn het die krengen wel. Noordereiland zijn ze minder aanwezig. Misschien nog een keer een powerboat proberen??

Take care

Dre

• 15 Januari 2009 - 11:22

Leon:

Hey Dim,

Ik heb je berichtgeving in 1 ruk gelezen, helemaal top! Moet weer denken aan dezelfde tour die ik deed in '04, maar dan met een 10 jr. oude Nissan Bleubird. Rammelde aan alle kanten maar bleek na 5000 km. niet stuk te kunnen!

Volgens mij ben je te laat voor de walvistrek naar het Zuiden maar als je nog een boottour kan doe met/naar dolfijnen is dit zeker aan te raden..

Ok gozert, ik blijf je volgen, tot je volgende berichten!

Ciao! Leon

• 15 Januari 2009 - 14:12

Bonk:

opletten ouwe Engelsen geven strafpunten!

• 15 Januari 2009 - 14:48

Yb:

keep looking for vegas

• 16 Januari 2009 - 07:01

Geertje:

je doet het beter dan de meeste dakarrijders in Zuid Amerika x

• 17 Januari 2009 - 21:38

Juul:

Ik dacht, je laat nog een lieve ps achter, iets in de richting van; lieve juul ik mis je.
    Maar nee hoor, hij vraagt naar school
    Ik mis jou ook hoor pap