Pffft - Reisverslag uit Woerden, Nederland van Dim - WaarBenJij.nu Pffft - Reisverslag uit Woerden, Nederland van Dim - WaarBenJij.nu

Pffft

Door: Dim

Blijf op de hoogte en volg Dim

22 Mei 2012 | Nederland, Woerden

Wat kan een mens zichzelf toch weer aandoen.

Na een zeer geslaagd aspergefestijn met Bonk (die van breuren) Careltje (van bijmette) en Kleine erik (van arie) was het vandaag tijd voor bezinning.

Enkele uren voor vertrek slaat de stress dan toch toe.

teveel stapels met kleding en slechts 1 rugzak.

Ik ben jaloers op dochter Julia, die 2 maanden naar peru gaat (hoe vet is dat!) en al keurig gepakt heeft!

EN alles in een rugzak! Waanzinnige prestatie. Echt top gedaan.

Door de stress en een te grote asperge van gisteren moest ik vanochtend met gezwinde spoed naar de dokter.
Motorrijden was eigenlijk onmogelijk.
bukt u maar, er moest gesneden worden, en wel direct.

Ik bloed nu nog als een geit. Maar het zal wel weer gaan, boven de 3.000 meter is er geen infectiegevaar.dacht ik tenminste

Hoe dan ook deze fatboy is weer in de lucht,
de andere fatboy wordt over 40 uur ingeruild voor een royal enfield (www.royalenfield.com)

De dealer in Kathmandu (nepal) heeft ze gepoetst en dan wordt het 12.000 km terug rijden naar Woerden!

Morgen om 05.00 uur met Sem ook mee naar schiphol om Julia weg te brengen.
Dan terug naar huis, Bas haalt me om 09.21 op en Sem gaat mee.

Ik ga hem missen!!
En Julia natuurlijk ook, maar die zit bitterballen te draaien in Cuzco, peru.

Tot over een paar dagen.

  • 22 Mei 2012 - 16:10

    Angela:

    Ik volg je op de voet en asperge. Heel veel geluk. X

  • 22 Mei 2012 - 17:01

    Marianne :

    Wat een geweldige reis weer Dim!
    Geniet ervan!
    X

  • 23 Mei 2012 - 05:10

    B@ss:

    Succes,sterkte en maak er weer wat moois van.....

  • 23 Mei 2012 - 06:59

    Jan:

    Hallo Dim,
    goede reis!

    Team Gerritse Amersfoort

  • 23 Mei 2012 - 10:02

    Hans V W:

    Goede reis makker. Fijn dat we vaochtend om 07.43 nog ff samen een bakki konden doen.
    Ben nu al benieuwd naar je reisverhalen. Ik vertel je de van mij als je terug bent.. ;-). Duhh.

    Grtz. Hans

  • 23 Mei 2012 - 13:20

    Andre:

    He maat eerst een mexicaan en nu een nepalees erbij?? Wat weer een avontuur gaan er weer van genieten.

    Drive Safe en up for the Iron But :-)

  • 23 Mei 2012 - 15:16

    Paul De Vries:

    Hallo Dim,
    Wij kennen elkaar niet. Ik ben bevriend met Rob Hoogendijk die deel uitmaakt van de Nepal-Nederland groep. Eindelijk zijn jullie dan toch vertrokken. Ik wens jullie een mooie, memorabele tocht met vele hoogtepunten. Ik meld mij aan op jouw reissite 'blijf op de hoogte' op alles te kunnen volgen. Goede reis voor nu naar Kathmandu! Met hartelijke groet.

  • 23 Mei 2012 - 18:35

    Dees:

    He de fatboy is weer in de lucht.... (gelukt dus! :-))

    Ben benieuwd naar de reisverhalen... maar vooral na de foto's....


  • 24 Mei 2012 - 10:14

    Jody:

    Fijn dat je vanmorgen vroeg belde dat je er bent en een goede reis hebt gehad! Juul is inmiddels door naar Cusco en belt later nog, wordt vervolgd! De kaart hangt in de keuken en we volgen je per dag.... Geniet!!!
    Doe voorzichtig!

  • 24 Mei 2012 - 17:55

    Chiel:

    Goeie reis gozer. Heel veel plezier en heel veel mooie momenten gewenst.

  • 24 Mei 2012 - 20:50

    Jody:

    Heeee Dim, Julia is goed aangekomen in Cusco en is nog wat zoekende... Logisch, alleen telefoon werkt nauwelijks dus ze is even van slag maar bijt zich er doorheen! Topwijf! Wordt vervolgd,
    Tot een volgend verslag!
    Kuzzz van ons allemaal (incl. de oma's)

  • 01 Juni 2012 - 10:39

    Willem:

    alles goed hier ,hopelijk met jou ook
    net gras gemaaid klote ding dat je er achter moet lopen een motor maaier met een stoeltje zou beter geweest zijn
    maar ja het is niet anders
    verders prima hier
    groetjes willem en lies

  • 11 Juli 2012 - 14:20

    Edwin Vd Haar:

    heel veel succes!!

    hopen op mooie hoogetpunten!


  • 16 Juli 2012 - 19:13

    Arnoud:

    Ik probeer zoveel mogelijk te volgen Dim,
    ik wens je een ongelooflijk spectaculair en
    onvergetelijk avontuur toe

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Woerden

Z-O Azie

Zuid ooste Azie.

Vietnam-China-Laos-Cambodja-Bangkok-Vietnam

Recente Reisverslagen:

22 Mei 2012

Pffft

23 Oktober 2010

Drukdrukdruk

30 September 2010

Tengo gripa

23 September 2010

Mi madre y yo

16 September 2010

Escueala
Dim

Actief sinds 12 Dec. 2008
Verslag gelezen: 915
Totaal aantal bezoekers 152155

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 28 Oktober 2010

estudiant en espana

01 November 2009 - 01 Februari 2010

Z-O Azie

30 November -0001 - 30 November -0001

Katmandu naar woerden....

Landen bezocht: