goodbeye Hanoi - Reisverslag uit Hanoi, Vietnam van Dim - WaarBenJij.nu goodbeye Hanoi - Reisverslag uit Hanoi, Vietnam van Dim - WaarBenJij.nu

goodbeye Hanoi

Door: dim

Blijf op de hoogte en volg Dim

08 November 2009 | Vietnam, Hanoi

Pffft, dat was vroeg, de wekker ging om 5 uur.
Omdat ik de taximaffia hier inmiddels haat heb ik Long gevraagd mij op te halen. Samen op de brommert, grote rugzak op mijn rug naar schiphol hier.
Verry funny.

Nu even snel een laatse bericht, vliegtuig gaat over 30 minuten.

Gisteravond vielen de puzzelstukjes Hanoi in elkaar en weet je opeens waar te eten (op de versmarkt, vis, bonen, spinazie, gefrituurde pindas)
en hoe te gedragen.
Tijd om te gaan dus....

Ik wilde de wekker op mijn 06 zetten, verkeerde oplader meegenomen, eindelijk een typische Dim actie zou je zeggen. T werd tijd.

Op de eerste de beste straathoek om half tien s'avonds voor 2.50 euro een nieuwe oplader gekocht! Kom daar in Nederland maar eens om.

ook het systeem van electronica winkeltjes op elke straathoek moeten ogenblikkelijk in Europa worden ingevoerd!

Bij de security controle bleek mijn zakmes (nog ongebruikt) in mijn rugzak te zitten..
Kut! Eerst konden ze hem niet vinden, zat in een klein zijvakje, ik deed alsof ik niets wist en bleef dom lachen.

Na de vierde keer onder de scan werd de locale veiligheidheld toch chagrijnig en heb ik hem maar geholpen. Het nieuwe victorinox mesje liet desbetreffende bveamte met een nog veel dommere grijns dan ik zojuist had in zijn zak glijden...

Wie het laatst lacht.. etterbak.

Boarden gaat beginnen, op naar China!

Mazzel, Dim.

(kussen voor Sem en Julia. Heel veel)

  • 08 November 2009 - 01:44

    Marcel:

    Leuk land! Ben benieuwd naar verkeer en culinair genieten in China.. Jaques was verdrietig..


  • 08 November 2009 - 01:48

    (Hans):

    (Dim)





    (Hans)

  • 08 November 2009 - 01:52

    Hans:

    He Lange. Heb je net een bericht gestuurd in het chinees blijkt de blog het niet te registreren..
    Vergeet niet om er sambal bij te vragen, dat vergeten ze nog weleens.
    Yake the long way!
    mzzl

  • 08 November 2009 - 07:13

    Angela:

    Had nu maar et zakmes van Kees meegenomen....

  • 08 November 2009 - 11:18

    Maaike:

    Helemaal zelf erop gezet, die foto's? Je wordt steeds digi-beter!

  • 08 November 2009 - 11:29

    Oma Aad By Esther:

    wat een fantastische foto's, je ziet er wel een beetje moe uit. vietnam lijkt me niet een heel fijn land. goed op jezelf passen en veel liefs, oma aad

  • 08 November 2009 - 11:30

    Esther:

    Oompje,
    nice zelfportretje.
    mooie foto's en have fun!
    liefs es

  • 08 November 2009 - 11:35

    Jacqueline:

    Goed en leuk om te lezen dat je het ok hebt, dat doe je goed. Geniet ervan, take care!

  • 08 November 2009 - 14:38

    Andre:

    He Dim dezelfde combinatie van Reu en teef waar die kleine hond van ons uit komt hebben weer sex gehad dus tegen de tijd dat je terug bent waarschijnlijk een nestje!! Hoef je ze tenminste niet op te eten.

    @ marcel:En ik begrijp dat Jaques verdrietig was.

    Take care

    Dre

  • 09 November 2009 - 15:50

    H:

    groet, misschien gelijk je engels iets bijschaven? h

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Vietnam, Hanoi

Z-O Azie

Zuid ooste Azie.

Vietnam-China-Laos-Cambodja-Bangkok-Vietnam

Recente Reisverslagen:

22 Mei 2012

Pffft

23 Oktober 2010

Drukdrukdruk

30 September 2010

Tengo gripa

23 September 2010

Mi madre y yo

16 September 2010

Escueala
Dim

Actief sinds 12 Dec. 2008
Verslag gelezen: 234
Totaal aantal bezoekers 152162

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 28 Oktober 2010

estudiant en espana

01 November 2009 - 01 Februari 2010

Z-O Azie

30 November -0001 - 30 November -0001

Katmandu naar woerden....

Landen bezocht: