Electronica blijft moeilijk - Reisverslag uit Valencia, Spanje van Dim - WaarBenJij.nu Electronica blijft moeilijk - Reisverslag uit Valencia, Spanje van Dim - WaarBenJij.nu

Electronica blijft moeilijk

Door: Dim

Blijf op de hoogte en volg Dim

12 September 2010 | Spanje, Valencia

Vervolg op verhaaltje van gisteren, wel een hoop typ en spelfouten zie ik!
Ik wordt om een uur of tien wakker in mijn veel te kleine bedje. Stijf als een plank.
Ik laat bagage en motor staan en ga te voet een btaalbare slaapplaats zoeken.
Ik zwerf door het oude centrum van valencia, blijkt dat ik letterlijk in het midden van de oude stad zit en wil daar graag blijven
Alles zit weer vol, echt belachelijk. Uiteindelijk kan ik voor een nacht in een hotel met maar liefst 2 sterren terecht. 1 nachtje.
Kost 60 euro, belachelijk.

Mijn telefoon is er inmiddels mee gestopt en wat ik ook doe, doet niets meer!
Ik druk zo hard op het aan7uit knopje dat deze vast komt tr zitten.
Vervelend maar er xijn ergere dingen.

Ik kan fatboy alleen op de stoep parkeren, toch wel erg onhandig als in een stad bent en zonnodig je motor mee wilt nemen.

Ik meldt mij bij de school in een straatje vlakbij en vraag of ze me kunnen helpen met een fñat ofzo.
Ik krijg eerst een uitbrander dat dat wel een beetje laat is!
Blijven zitten en dim kijken, ik heb geleerd dat dat het beste werkt.
De teñefoon wordt gepakt en er wordt druk gebeld. Na een half uurtje drukdoen, en ik dom kijken, is er om de hoek ban de school een appartement voor 4 personen. De grootse kamer met badkamer is nog vrij.
Ik ben helemaal blij, meer dan genoeg voor mij. alhoewel hey bed weer akelig kort is.
Nadat ik mijn rugzak boven heb gebracht ga ik de motor op slot zetten. Ik ben erachter dat er meer de hele nacht op straat staan, en dezen staan niet eens vast, dat zal wel goed gaan (denk ik)
Ben natuurlijk de sleutel vergeten en heb mezelf buiten gesloten..., sta nog in mijn dikke spijkerbroek en geen geld in mijn zak. 36 graden.

Goed begin. Na een uurtje of rwee komt de eigenaar Carlos eraan, redervesleutel is een lastige zaak..
Half uurtje heen, half uurtje terug lopen naar zijn kantoor.
Solidair añs ik ben loop ik met hem mee.
Na 10 keer gracias gezegd te hebben eerst maar eens douchen. Ik doe de grote ramen van mijn kamer open maar het gordijn trek ik per ongeluk mee.
Met pluggen en al komt de stang uit de muur en de hele rotzooi dondert op de grond.
Morgen maar even een bloemetje kopen voor de eigenaar...

Oja, voor 35 euro de simoelste Nokia gekocht, geen geld. Nummers staan alleen niet op mijn SIM!!!.
Zuchtend pak ik mijn oude telefoon en druk op ´telefoon´toets. Verdomd. dat ding start op!
Hoe kon ik nou weten dat je een telefoon tegenwoordig zo aanzet!
Waar dat knopje (nu stuk) aan de zijkant voor dient is mij een raadsel.
>Maar goed, tel en nummers doen het weer!

Locatie flat is super, ben inmiddels vaste klant bij bar ´Tacso¨, maf tentje in een klein straatje waar ik s´avonds uren zit.

Morgen naar school, pffft.

Zo eerst in korte broek op fatboy lekker naar het strand, knetterend door de binnenstad, treeplank over de grond. Dat vinden jongetjes leuk... (en toch weer blij dat ok de motor bij me heb!)

Mzzl vanuit 37 graden!!

  • 12 September 2010 - 14:06

    Hans:

    Leuk verslag weer. ;-)
    Je onhandigheid krijgt een voorspelbaar karakter. ;-)
    O ja. Ik lig toch liever aan het strand in Benidorm dan er onbetaald vakantiewerk te doen... Over die bus nog maar gezwegen. (met de bus naar Bndrm...).
    Het begin van een zonnesteek misschien?

    Mzzl.

  • 12 September 2010 - 14:13

    Hans:

    Sorry, nu Spaans je moederstaal is geworden; Informe de Niza. Usted consigue una torpeza predecible. Oh, sí. Prefiero estar en la playa de Benidorm o de vacaciones pendientes de pago hay que hacer ... En el autobús sólo guardó silencio. (En autobús a Bndrm ...). El comienzo de una insolación, tal vez?

  • 12 September 2010 - 15:58

    Angela:

    Ik krijg bijna medelijden met je. Verbazingwekkend hoe je een prachtig avontuur zo weet te beschrijven dat ik bijna geneigd ben om je te komen redden. Maar je red het wel.......

  • 12 September 2010 - 16:07

    Dre:

    @ hans leuk he zo'n vertaalprogramma op de computer :-)

    bon dia

    dre

  • 12 September 2010 - 18:02

    Sabine:

    zo dicht bij huis kan er weinig misgaan, zou je denken....

  • 12 September 2010 - 20:14

    Jacqueline E:

    Dim! Lucky you, Valencia, ben jaloers!Neef Sam heeft dit voorjaar 3 maanden in Valencia Spaans geleerd en is er nu helemaal in thuis in alle opzichten. Dus dat gaat goedkomen! Valencia is leuk en je kunt er denk ik beter fietsen dan motoren... Enjoy, slaap lekker!

  • 13 September 2010 - 01:48

    Dees:

    Het zal wel aan mijn electronica liggen, maar bij profiel, weersverwachting, staat 16 graden ipv de 37 in jou verhaaltje! hi hi

    Trouwens dat timmeren staat je goed, wie weet voor als je weer terug bent...

    Succes morgen op school! haha klinkt raar, maar wel goed!

    x

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Valencia

Z-O Azie

Zuid ooste Azie.

Vietnam-China-Laos-Cambodja-Bangkok-Vietnam

Recente Reisverslagen:

22 Mei 2012

Pffft

23 Oktober 2010

Drukdrukdruk

30 September 2010

Tengo gripa

23 September 2010

Mi madre y yo

16 September 2010

Escueala
Dim

Actief sinds 12 Dec. 2008
Verslag gelezen: 301
Totaal aantal bezoekers 152182

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 28 Oktober 2010

estudiant en espana

01 November 2009 - 01 Februari 2010

Z-O Azie

30 November -0001 - 30 November -0001

Katmandu naar woerden....

Landen bezocht: