kaarten enzo - Reisverslag uit Sydney, Australië van Dim - WaarBenJij.nu kaarten enzo - Reisverslag uit Sydney, Australië van Dim - WaarBenJij.nu

kaarten enzo

Door: dim

Blijf op de hoogte en volg Dim

05 Januari 2009 | Australië, Sydney

LS,

Oftewel heil aan de lezer, voor de latijnssprekende onder ons.

Het valt allemaal niet mee.... mijn eerse dagboek heb ik al vanaf Londen bijgehouden, maar sluit maar eens een computer af, als je dim gerritse heet. ik vermoed dan ook dat alles gewist is, en het was nog wel zo een leuk verhaal....

ik ben nu in sydney (vanaf Bangkok 9 uur gevlogen, met een gratis upgrade naar businessclass. Slaapt lekker met een fles bubbels, BA en Quantas bedankt)

Het verhaal over (credit) kaarten, opgesloten zetten en uitvoerig gevisiteerd worden komen nog. Nieuw is inmiddels dat mijn PA Angela al is ineschakeld omdat ik mijn motorsleutels ben vergeten... Mduwsssz. Ik gok erop datik de motor NIET op slot heb gedaan, dus dat ik kan rijden. (mocht ik het paarse gevaar uberhaupt vinden) o
Wel rijden dan, alleen niet op slt den.
Nouja we zien het wel.

Voor de liefhebers:

Vanuit huis tot op Heathrow ca 4 uur. 2 uur wachten. 10 uur vlieen naar Bangkok. (had ik beter ff 3 dagen een scooter kunnen huren :-)). 2 uur wachten. 9 uur naar Sydney. (ben ik nu) uurtje wachten.Dan nog 6 uur naar Auckland. (ecomomy class, Bbrrrrr)

grappig!! Ze roepen mijn naam om en hebben het over offloading en luggage ofzo...
ik vleg al... (woordspeling)

Dag allemaal, X voor iedereen de ik nu al mis.XXX voor Juul & Sem.

  • 05 Januari 2009 - 05:46

    Angela:

    Nou lekker dan! Contatc gehad met hotel in Christchurch, zij kunnen het pakketje met sleutels aannemen!
    Veel plezier alvast in Auckland. x

  • 05 Januari 2009 - 07:01

    Dre:

    He Dim,

    Klinkt echt weer typisch als een actie van jou. Hoop dat je hem dan ook gewoon niet op slot hebt gedaan!! Geluk dat er volgens mij een Harley dealer in de buurt zit!!

    Geniet er van maat en we blijven je volgen.

    Groeten Andre en Sonja

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Z-O Azie

Zuid ooste Azie.

Vietnam-China-Laos-Cambodja-Bangkok-Vietnam

Recente Reisverslagen:

22 Mei 2012

Pffft

23 Oktober 2010

Drukdrukdruk

30 September 2010

Tengo gripa

23 September 2010

Mi madre y yo

16 September 2010

Escueala
Dim

Actief sinds 12 Dec. 2008
Verslag gelezen: 745
Totaal aantal bezoekers 152330

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 28 Oktober 2010

estudiant en espana

01 November 2009 - 01 Februari 2010

Z-O Azie

30 November -0001 - 30 November -0001

Katmandu naar woerden....

Landen bezocht: