Warm - Reisverslag uit Valencia, Spanje van Dim - WaarBenJij.nu Warm - Reisverslag uit Valencia, Spanje van Dim - WaarBenJij.nu

Warm

Door: Dim

Blijf op de hoogte en volg Dim

11 September 2010 | Spanje, Valencia

Het voelt een beetje sullig om uit Spanje een ¨resiverslag¨ te plaatsen, zo een reis is het nu ook weer niet.

Maar gelukkig wel weer met een beetje vallen en opstaan!

Dinsdag ochtend was een grote verassing toen Sem om 05.00!! uur opeens binnen kwam lopen!
Zonder dat ik het wist had Bert hem opgehaald. Wat een mooie verassing!

Afscheid van bert en Sem genomen, ik was ruim op tijd, heb me ingehouden en geen11 zonnebril gekocht.

Het regende lekker hard op schiphol en met slechts een uurtje vertraging op weg.

Akkicante, ik stap uit, bloedverziekend heet! 35 graden. En ik had me nog zo goed voorbereid, op internet werd 22 graden als gemiddelde aangegeven. Dus een beetje foute garderobe bij me.

Het volgend ehouden we wel geheim, maar ik ben MET DE BUS naar fucking Benidorm gegaan,van daar is het nog een km of 10 om fatboy op te halen.

Ik bel net de transporteur Nico die, Nederlander die daar zijn bedrijf heeft.
Motor? Uh, nee die komt pas om, een uur of zes. ¨Waarom ga je miet lekker naar het strand in Benidorm, tieten kijken stelt hij voor.
Nou wil ik dat best, ben gek op strand, maar natuurlijk NEVER naar Benidorm.
Ik wacht wel bij Nico op het ind. terrein van Polop.
Nico en zijn zoon zijn toffe gasten en ik stel om te helpen. Moet toch nog een uurtje of 6 wachten.
Heb de HELE middag kisten in elkaar gespijkerd, echt waar! Lamme arm, en niets verdiend, maar wel mijn eerste baantje in Spanje, zie fotos voor het bewijs!

Rond 6 uur op de motor, op weg naar Valencia. Aaedig ritje van 200 km, centrum van de stad makkelijk gevonden. Eerst Cortado met Auqua con gas.
Het is nog zeker 35 graden en ik ga een slaappplaats zoeken.
Vol, vol, vol. alles in het centrum zit ramvol.
Nou is met de motor zoeken ook niet altijd even handig. De straten lopen schots, scheef en rond. Gevoel voor richting, als ik dat al had is weg.

Inmiddels een uur of 11, ben het wel een beetje zat, heet en moe.
Nog maar een koffie en een nieuw plan maken.
Op het terras vraag ik de richting van het aeroporto, daar maar ergens slapen dan.

Ik ga door een klein donker straatje.
¨Hostal¨. Hotel voor arme mensen.

Even proberen, ja ze hebben nog een kamer, een nachtje maar. met een douche en minibedje. 17 euro dus niet zeuren.
En Fatboy mag nog binnen staan ook!

Morgen meer, ben een uur aan het klootzakken geweest om de fotos te plaatsen.
(ik aan het werk, huidige flat en uitzicht op Fatboy die buiten, maar stevig vast staat)

Kusvoor Sem en Goelia, ik ben opgestard en het kan allemaal echt veeeel slechter!


  • 11 September 2010 - 16:45

    Hélène:

    Maakt toch niets uit waar je bent, ik vind het leuk over je te lezen. Zeker als je steeds zo'n onverwachte dingen doet en meemaakt zoals kisten in elkaar spijkeren i.p.v. strand bij die temperatuur! Beetje overdreven dat ik nu de 1e ben, maar ik opende toevallig nèt mijn mail. Veel plezier daar. X

  • 11 September 2010 - 18:36

    Ynze:

    We don't mind at all reading about your travels and misadventures. Reminds us of all the stuff we're missing out on.

    Thanks

    xo

    BTW: I don't like Spain that much anyway

  • 12 September 2010 - 05:48

    Angela:

    Dus voor €17,00 met een fatboy geslapen........

  • 12 September 2010 - 07:12

    Dre:

    Hey Dim,

    Je werk instelling is top!!! Maar dat timmeren is volgens mij niet helemaal je ding haha!!

    Tener cuidado mi amigo.

    Dre

  • 12 September 2010 - 09:19

    Sabine:

    Goed je weer te lezen, gringo!
    Kom maar door met meer sappige verhalen....

    x

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Valencia

Z-O Azie

Zuid ooste Azie.

Vietnam-China-Laos-Cambodja-Bangkok-Vietnam

Recente Reisverslagen:

22 Mei 2012

Pffft

23 Oktober 2010

Drukdrukdruk

30 September 2010

Tengo gripa

23 September 2010

Mi madre y yo

16 September 2010

Escueala
Dim

Actief sinds 12 Dec. 2008
Verslag gelezen: 335
Totaal aantal bezoekers 152021

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 28 Oktober 2010

estudiant en espana

01 November 2009 - 01 Februari 2010

Z-O Azie

30 November -0001 - 30 November -0001

Katmandu naar woerden....

Landen bezocht: